ΧΟΛΗΣΤΕΡΙΝΗ & ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ

Αρχική > Τα Νέα μας > ΧΟΛΗΣΤΕΡΙΝΗ & ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ

ΧΟΛΗΣΤΕΡΙΝΗ & ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ

Ένας από τους σημαντικούς εχθρούς της χοληστερίνης είναι η μη υγιεινή διατροφή. Το καλοκαίρι είναι η εποχή που περιμένουμε όλοι για να περάσουμε όμορφα και έχουμε την τάση να θέλουμε να απελευθερωθούμε και διατροφικά καταναλώνοντας τροφές που μπορεί να επηρεάσουν αρνητικά τις τιμές της χοληστερίνης μας.

  • Χρειάζεται ισορροπία στην κατανάλωση γεύσεων που μπορεί να μας αρέσουν πολύ, όπως για παράδειγμα το παγωτό και τα κόκκινα κρέατα, ειδικά για όσους έχουν υψηλή χοληστερίνη, γιατί είναι τροφές – πηγές κορεσμένων λιπαρών.
  • Τα τηγανιτά θαλασσινά επίσης περιέχουν πολλά λιπαρά και trans λιπαρά: ομάδα λιπαρών που ευθύνεται για την αύξηση της «κακής χοληστερόλης» / LDL και που επιβαρύνουν σημαντικά το καρδιαγγειακό μας σύστημα.
  • Γενικά προσπαθούμε να περιορίσουμε σε σημαντικό βαθμό την κατανάλωση τροφών που περιέχουν «κακό λίπος» (κορεσμένα & trans λιπαρά οξέα), όπως γαλακτοκομικά υψηλά σε λιπαρά, τυριά, τυποποιημένα τρόφιμα, σφολιάτες, γλυκά και βούτυρο.
  • Απολαμβάνουμε ψητό ψάρι, ξηρούς καρπούς και φρούτα της εποχής, όπως σταφύλια, κεράσια, ροδάκινα, πεπόνι και άλλα, πλούσια σε βιταμίνες, μέταλλα και ιχνοστοιχεία για μία γευστική & ισορροπημένη, υγιεινή διατροφή.
  • Δεν αμελούμε να αθλούμαστε στη φύση τις πρωινές και απογευματινές ώρες που οι θερμοκρασίες του καλοκαιριού είναι περισσότερο κατάλληλες.
  • Συμβουλευόμαστε πάντα τον γιατρό μας, σύμφωνα με τις ιδιαίτερες ανάγκες του οργανισμού μας και την υγεία μας, για την κατάλληλη κάθε φορά διατροφή και άσκηση.